Tuesday, March 29, 2011

sLgKAH Maju!!,. :)

NEW Honda ACCORD

Ini kereta. Kereta ini cantik. Saya suka sangat kereta ini. Setiap kali saya terlihat kereta ini, saya mesti teruja. "Wah, mesti seronok kalau ada kereta ini!", kata saya dengan bersungguh-sungguh. Saya nak sangat kereta ini. Sungguh! Kalau tak percaya, tanyalah saya. Saya mesti kata saya nak kereta ini. Saya suka kereta ini kerana kereta ini cantik. Saya dah lama suka kereta ini. Kali pertama saya lihat kereta ini, saya rasa tak sabar-sabar nak ada satu. Ini kerana kereta ini sangat cantik. Saya selalu kata kereta ini macam Optimus Prime. Entahlah. Saya suka lihat bahagian depan. Kaitan antara kereta ini dengan Optimus Prime tidak dapat saya terangkan kerana saya sendiri tidak tahu untuk jawab. *ok muiz!,. ckup!,. :)

-bila kepala rasa nak merepek dan bila tangan bagi kerjasama yg proaktif dibantu persekitaran dan fikiran yg.....membantu- :) 


ok post ntuk kali niey,. actually ia amat brkaitan ngn kreta di atas,. haha,. ari niey dh msuk ari kedua aq ad ltihan bljr mmndu,. stkt niey-->bez!!!,. n ok2 jerk aq bwk,. bru aq rse btpe sronok nyer bwk kreta,. bwk kreta bley trsnyum2?!!,. haha,. mereng!,. tp sriyes bez,. slme nieyh asyk rse angin moto jerk,. boring suda,. :)

ok,. brkaitan dgn kreta niey,. aq mmg SYOK! thp xingat kt kreta nieyh,. xtw npe,. kt pasaran hrgenyer dlm RM 140,000-RM 180,000,. haha,. bpk murah!,. klu x, NEW HONDA CITY pn ok lar,. :)

so ntuk overall relation 'bout diz,. kn aq tgh amik lesen,. so cam MAJU SETAPAK r ntuk capai cita2 nk ada sebijik kreta niey 1 ari nnti,. btul ape,. org xd lesen, xbole beli kreta,. xkn nk pkai nme ibu ayah,. :) tp nth r,. nth2 bila dh besar,. aq minat kreta len yg btul2 boleh brtukar cm transformer,. :)

-doakan lah yer Mu'izzuddin Hatdran capai cita-cita ntuk dpt kreta itu-

berkaitan dgn 'karangan' aq di atas,. aq rse krgn aq lg bgus drpd krgn budak nieyh,.


n ntuk CIKGU HERDA,. klu lar ad student tibe2 lekatkn bnde niey kt meja ckgu, pe yg ckgu nk wat yerk?,.:)




5 comments:

.syamim. said...

tiba tiba saya pun nak kereta macam itu . belanja bole ?

Mu'izzuddin Hatdran said...

haha,. tggu lar bende alah tue jdik slonggok rm5,. jgn kte kn ko, satu kls aq blnje,. :)

Muhammad Farhan b.Hassan said...

herm...
'selangkh maju'
tp ayt ko x prnh nak maju2...
hahaha

Mu'izzuddin Hatdran said...

terima kasih paan,. :)

Muhammad Farhan b.Hassan said...

aku concern kat ko ni...hahhaa