Sunday, April 24, 2011

BeGin!Lar Jad!nyEr,. :)

Assalamualaikum w.b.t

Hailaa. *ayat iqa506 selalunya. Tapi sekarang dah jarang tgok dia cakap macam tu. Hee. Ok btw, agak lama tak post. Saja nak bagi ruang post dibawah ni ntuk lama sikit berada di paparan utama. Haha. *ayat skema. Ok, memang ak tak tau nak buat apa dah. Bila nasihat2 sampai, last2 aku yang kena EGO?? Haish! Sabor je lah~ Tapi kalau camni, tak ke sudah settle. Hmm.

Ok lah untuk beberapa hari ni. Updating yang secepat boleh, tengok gambar je lah. :)

220411 : Aku dah LULUS test JPJ (motor)

230411 : Aku beli jugak akhirnya NOVEL ni. Eh! Bukan aku, tapi mak aku. Sriyes. :)



220411 : 'Buah hati pengarang jantung' aku sekarang. Hehe. ASPIRE 4743G. Jangan lah 'sakit' yerk? :) 

Ok. That's all. Esok nak sambung belajar kereta. Test JPJ? Entahlah. Oh yerk! Cerita masa aku amik test motor hari Jumaat lepas. Hmm. Entahlah. Sejahil2 aku, at least aku masih ada rasa malu. Ish! Ni yang buat aku takut dengan 'dunia luar' ni.



No comments: