Thursday, April 14, 2011

"KenaPa, SemUa !ni??",. :)

Assalamualaikum w.b.t

Ahaa. Aku tak tau kenapa aku tergerak hati nak letak tajuk macam tu untuk post kali ini. Actually sekarang ni aku still mendengar lagu DINA feat ZIZAN - SELAMAT TINGGAL. So, masa tengah fikir "nak letak tajuk apa ek?", tiba2 aku boleh terikut2 nyanyi part tu. So~ then~ pastu~ jadi mcm tu. Faham?? Up to you. :)

Ok. Nah! :)



Story-mory aku kali ini sebenarnya berkisar kpd 'bende alah' ini. Haha. Hari ni baru aku teringat yang aku still ada simpan lagi handout untuk mock interview ni dulu. Tapi dah lupa letak kat mana. Cari punya cari punya cari, handout tak jumpa2. :) Yg aku jumpe, 'mereka2' ini :


Ok ni adalah antara yg aku jumpa. SUMPAH aku rindu. Tengok balik buku conteng2, handout2, + sambil dengar lagu SELAMAT TINGGAL ni. ....... hmm~ =.= *Tak boleh cakap banyak2!! Nanti aku 'emo'. Hee~ Btw, doakan ye untuk interview aku isnin ni. Takut seyh. Thanks jugak kepada NAQIA's BLOG untuk copy-paste tips for interview. Berguna sangat ni. :)

Tak terlupa. Mereka2 yang mengikuti 'reunion' di Melaka semalam, TAHNIAH lah ye buat aku JEALOUS!!!


Tak boleh letak gambar diorang banyak2. :)


4 comments:

.syamim. said...

eh ! kau kenal naqi ?

Mu'izzuddin Hatdran said...

knl,. kwn tym plkn dlu,. aq knl ummu najah gak,. knl stkt tw nme je r,.

Muhammad Farhan b.Hassan said...

mengapa ini semua,harus berlaku~
apakh ini semua,krna diriku~
lalalala..

Mu'izzuddin Hatdran said...

haha,. aq dh hpl kowt lagu nieyh,. :)