Friday, April 15, 2011

mEreKa bUaT aKU RasA NaK ......... :)

Assalamualaikum w.b.t

SABTU, 16 APRIL - Bahang semakin terasa. Ketika mana hari ini penduduk Sarawak berpusu - pusu melaksanakan tanggungjawab sebagai pengundi. Oh ye! Jangan lupa bawa IC yerk. Aku tengok iklan - iklan kat TV. Agaknya ada kot yang lupa bawa IC. Sebab tu kena ingatkan. Hehe. Btw, hari ni hari sabtu, esok ahad, lusa dah ISNIN. Huhu. Seram weyh! Dah lah tak dapat tengok lagi KAU LAKSANA BULAN. Hihi. Drama Melayu ke-2 yang aku terpanggil untuk nonton selepas NUR KASIH. Ada aku cari novel tu nanti. :)

TV2 - Isnin hingga Rabu - 2.30 pm :)
Aku nak pergi sini lagi!!! :)


Ok. Cerita betulnya. Aku pening lah nak buat 'Pernyataan Hasrat' ni. Hmm. Asyik kena reject dgn ayah je. Tapi betul gak. Aku baca pun tak seronok. Dah karat kot otak aku. Haha. "Muiz! Keluarkan idea2 bombastic kau dulu2!!" *Macam hebat lah sangat buat karangan dulu. Hihi. Dah lah aku dah start rasa risau + nervous + takut semua ni. Plus, pen takda lagi. Rambut tak gunting lagi. 'study' tak lagi. Haish!


Tadi aku blogwalking / blogjogging / blogrunning. Entah macam2 jenis perkataan aku belajar. Haha. Aku pergi blog2 mereka dan post-post ini buat aku lagi rasa meronta-ronta nak BALIK MAKTAB!!


*Tak ketinggalan :)


Even mereka banyak cerita tentang diri mereka. At least certain2 part ada berkaitan dengan aku. & sebab tu aku RINDU SANGAT. Tak boleh lah~ Aku memang emo bila fikir tentang MRSM GMC. Dan ini yang aku nyatakan kat faaiz dulu. Kalau dulu aku tak payah fikir hari ni nak makan apa, nak buat apa esok. Tapi sekarang aku kena fikir semua tu. Kalau dulu boleh huha kat dorm, jerit2 kat kelas, lari2 pergi DS + koop, tapi sekarang dah tak boleh mcm tu. Kalau dulu boleh gelak sama2 kumpul dalam 1 kelas + psiko2 orang + kacau orang, tapi sekarang.... >.<


Sayangilah sekolah anda. Anda mampu mengubahnya. :)


6 comments:

.syamim. said...

huwaaa T_T . ttbe aku pun nak story sal gmc eventho aku x byk activity nan korang .

Mu'izzuddin Hatdran said...

story2,. nnti aq bley ltk post ko kt tmpt aq,. :)

Fatma Diyana MB. said...

baca novel kau laksana bulan. laaaagi best. hee. ♥

btw, follow sini. thanks yaa ;)

Mu'izzuddin Hatdran said...

iyer kowt satu hari nnti akan tercari gak novel tu,.

erm,. u're most welcome,. :)

teha said...

kau tgk cite kau laksana bulan gak....aku tak jmpa lg novel kau laksan bulan....takpela...tgk tv 2 un da ok...best gle ar cite tu

Mu'izzuddin Hatdran said...

yes2,. aq suke pelakon dy jerk,. ahha,. :)