Tuesday, April 12, 2011

NonseNse!,. :)

oke~! Abaikan tajuk dan gambar di atas sebab aku memang nak merepek ni. Haha.

FIRST. Aku drive jauh tadi!. Haha. Thanks my beloved AYAH! Seriously sekarang ni aku rasa bawak kereta lagi best drpd bawak motor. Motor penatlah! :)

SECOND. En Farhan Hassan. "Sungguh 'seronok' aku melihat nama aku di blog kamu. Haha. Well~ Jaket kamu sihat2 je. Sekarang jaket kamu dah tak se'huduh' dulu. Dah basuh dah. Hehe. Beli jaket baru? Order 1 lagi boleh? Bayar nanti!" :)

'Beliau' ni aku jadikan TEBUSAN. Haha.


THIRD. Alhamdulillah. Aku layak di temuduga untuk KPLSPM. Hadoi!. Nak kena susun balik sijil2. Cari baju yang vogue2 gitu. Ahaa. Nak kena rajin tengok berita. Plus kena buat karangan tentang pengalaman dan hasrat. *tgn dah kaku weyh nak tulis. Hadoi! Cikgu Mu'izzuddin?? Tergelak aku kesipu-sipuan. :)

FOURTH. Kepada cikgu HERDA SUZANA. Balik Ijok minggu ni hati-hati yerk. Jangan frust pulak. Hehe. Takda rezeki kot. :) Saya? Lambat lagi lah maknanya nak merasa dibelanja. :)

FIFTH. Tetiba aku teringat kat 'beliau' lak bila cikgu Herda sebut2 nama dia tadi. Hmm. Apa dia buat sekarang ek? Eh! Jawab betul2 ye for Standardized Test 2 ni. Haha. Mereng punya muiz! :)

SIXTH. Hari ni BIRTHDAY cik NABILAH lah! Ahha. HAPPY BIRTHDAY yerk? semoga panjang umur, murah rezeki, bahagia dunia/akhirat. *ayt wajib. "Awak tak lupakan sy sampai bila2? Up to you. Sy dah tak rasa pe dah." :)

SEVENTH. Tadi dengar ERA.fm kat blog aku ni. Pastu keluar lah 1 lagu best. Terus cari. Best! Pada aku lah. Video klip pun best. Eh, tak! Sedih! :(



EIGHTH. Nak tidur! Nyte! :)


3 comments:

Muhammad Farhan b.Hassan said...

serius budak tu comel giler..hahaha

Mu'izzuddin Hatdran said...
This comment has been removed by the author.
Mu'izzuddin Hatdran said...

tw xp,. suke gler tym dy ckp "ok!,. senyum!",. :)