Monday, May 16, 2011

HAHAHAHAHA,. *xTaU Nak LetaK TajUK aPa,. :)

Assalamualaikum w.b.t

1. Masuk kelas yang sungguh membosankan. Serious! Nasib baik boleh curik2 main mesej. :)
2. Pernah berbual dgn seorang pakcik ni. Kelakar giler! :)
3. Adelah jumpa member2 mcm pian, irfan, lan, wan, 'dak 501' (haha,. aq xtw nme dy).
4. Kacau2 orang + buat huru - hara kat akademi dgn Shahddam. Best! :)
5. Aku pernah kena tolak kereta En. Mansor. Haha. Tak pasal2 bateri kereta dah takde. :)
6. Kereta mati bila kat traffic light. Gelabah giler time tu. :)
7. Kesabaran aku diduga. Huhu. Selalu miss 'Kau Laksana Bulan-TV2' :)
8. Ahha! Sikit lagi terlanggar amoi sebab dia yg tak reti bawak motor main redah je. :)
9. Suka tengok gelagat org + ready for d real world muiz! :)
10. Aku pernah pergi tanpa ........... Padah bila tidur balik time pagi. :)
11. Aku tak suka giler kena tunggu turn!!!
12. Kenal dengan sape2 entah. Haha.
13. Rindu nak minum nescafe ice kat cafe yang manis tahap GIGA. Huh!
14. Tester JPJ yang muka garang giler!
15. Ayat En. Mansor yg masih terngiang2 : pusing...ok, balas balik.... :)









Oklah! Tu je kot yang sempat aku perah otak ingat balik kenangan2 aku kat AKADEMI MEMANDU PENGGARAM SDN. BHD. tu,. Haha. Lepas ni dah takde pergi situ lagi dah! Yeah! Aku pun dah dapat dah lesen tu. Ingatkan En. Mansor nak buat harta. Hehe. So, tu je lah kot kenangan2 aku dengan En. Mansor yang dapat aku ingat balik. HAHAHA. Tu pun berghejam aku pikiaq. Ok. Bahasa baru. :)




and lastly, SELAMAT HARI GURU (16 Mei 2011) untuk semua cikgu2 kat Malaysia especially for cikgu2 dari SKSYP, SMKDSE, SMKAS, MRSM GMC, PLKN. Haha. Tu pun kira cikgu r. Coz diorang semua ajar about life. First time untuk tahun ni aku tak sambut Hari Guru selepas 11 tahun sekolah. :)

Teringat peristiwa setahun yan lepas. Ahaa. Hope kekal lama lah. :)



No comments: