Sunday, May 15, 2011

B!La LaH Ni,. :)

Assalamualaikum w.b.t

Ok, ini post suka2 sebab rasanya dah terlampau boring dah ni. Hehe. Ok lah! Aku nak lepaskan rasa 'amarah' lah sangat~ disebabkan dah penat dah konon2nya menunggu. Hehe. Ok, before that, haish! I'm going crazy becoz of you lah UiTM PUNCAK ALAM!!! Aku nak 'jumpa' 'kau', tapi aku xnak 'jumpa' 'kau'. Haha. *ayat keling. Aku nak sangat duduk diam, belajar, kat situ. Dlm masa yg sama, aq HARAPKAN sangat dapat IPG. Kalau dapat, nak keluar PALAM ker muiz?? Hadoi! Tau tak pe yang buat aku dah sayang sangat kat PALAM??? Coz all of these!!! :)




Sangat LAWA weiyh! Seriously first impression aku bila dapat ASASI KEJURUTERAAN, UiTM PUNCAK ALAM, aku rasa nak loncat2 jerk ari tu non-stop. Hehe. Takde lah. Dah nekad dah, harap2 lah aku dapat IPG tu, HARAP SANGAT2. Aku NAK PERGI SITU. Fullstop. Kalau tak dapat, enjoy & kena struggle giler2 lah yerk kat PALAM. :)

Sumber sikit dari Google, sumber banyak dari Kak Raihana. Haha. Saje promote muka akak. :)


Ok. Masuk mood 'marah' lak. Bila lah aku nak dapat benda2 ni.

First, MAJALAH RASMI 2RIVERS MRSM GEMENCHEH EDISI KE-3 2010. Huh! Ayat cukup panjang dah tu. Haha. Patutnya dapat masa result SPM ari tu. Tapi bila ni? Ok! Fikir positif. Mungkin 'adik2' sidang redaksi ada problem lah tu. Bukan takde terus. :)

Muka depan 2Rivers masa first edition. Smart en? :)
2Rivers ntuk 2nd edition a.k.a batch aku yg buat. See! 4C n 4D = 402 . :)
Waa~ hebat2!! Sape tu?! :)

Second, KAD PINTAR PLKN. Haa! Yg ni memang aku nak marah. Bila niey weiyh??!!! Dah lama sangat ni. Nak kata bayar, dah bayar. Pastu ntah sapa2 lah mesej aku, saja mintak balik I/C & alamat aku.



SELAMAT PETANG.

MOHON MAAF ATAS KELEWATAN UNTUK MENGHANTAR KAD PINTAR PLKN ANDA. DI SINI SAYA INGIN MEMINTA ALAMAT YANG PALING BARU UNTUK PIHAK KoUPay HANTAR KAD PINTAR PLKN ANDA KEMBALI. SILA BERIKAN I/C DAN ALAMAT BARU =)

sender : +0196177897
sent : 01:32:45pm, 11.05.2011

apa makna ini semua???!! :)

Something giler mesej camni. Mana diorang tahu alamat aku tu lama ke, baru. Anta je lah kalau ye pun. Kalau tak dapat sampai pun, kan nanti posmen anta balik kat pejabat KoUPay tu. Lagi pun, bukan JLKN memang ada simpan ke semua data pelatih PLKN? Ada aku bakar KoUPay ni. Haha. Weiyh! Aku nak jugak join 1Hasrat tu. Nak jugak main topup2 guna kad tu. Ni, ada yang dah dapat kad dah, aku tak lagi. Marah tol aku! :) 

Third, LESEN MEMANDU PERCUBAAN MALAYSIA aku nieyh. Dah seminggu dah ni!!! Haha. Tak sabar punya budak. Kpd En. Mansor, "bagi lah lesen saya. Dah lah masa lesen L tu pun En. Mansor pegang, sy nak test, baru bagi. Hadoi!" :)

Wak ni sungguh 'semangat'. :)
Ok, tu sahaja kowt. Agak nonsense untuk kali ni. Haha. Hari ni 120511. HAPPY 'ANNIVERSARY' Siti Nur Fatin Aqilah binti Suparman. *Korang pk lah bukan2 ea?:)


2 comments:

Azam Sad said...

jom2 masuk IPG...ahha
bila tarikh keputusan temuduga keluar?

Mu'izzuddin Hatdran said...

21 mei nieyh,. :)