Saturday, May 7, 2011

HaR! yG SerONoK!!!,. :)

Assalamualaikum w.b.t

Ok straight to d point. Semalam aku pergi kenduri kahwin. Wahaha~ sungguh tak percaya aku pergi kenduri kahwin. Malas giler sebenarnya, tapi bila fikirkan ke rumah sedara en. Tak elok lak kalau tak pergi. Lokasi semalam Felda Bukit Rokan Barat, Negeri Sembilan. Yg kahwin ni anak saudara sepupu aku. Haha. Aku yang berpangkat bapak sedara pun tak kahwin2 lagi. Hehe. Ni lah kalau keluarga belah ayah. Maybe sebab satu keluarga yang memang besar en. Tu yang sampai aku sendiri ada sedara berpupu2. Dah makin pening kepala aku. Dah macam faraid dah. Haha.


Tu je lah gambar aku nak letak. Haha. Bukan 'penting' pun. Hehe. Btw, kepada sepupu seperjuangan aku, YANA. Haha. Congrat dapat Diploma Pengurusan Pejabat kat UiTM. Takyah lah ke Form 6 yang jauh berbatu tu. Hehe. Tapi ni bukanlah yang seronok nyer tu. :)


Ok ni sebenarnya cerita yang aku nak cerita. Dengan meriahnya aku dapat chance drive dari Felda Bukit Rokan Barat balik ke MRSM Gemencheh. Haha. Best giler. Well, aku kan baru lepas 'graduate'. Tapi lesen P tak dapat lagi. Yg ada, surat dari JPJ yang guna untuk wat test tu. Ahha. Angah cakap kalau ada road block, tunjuk surat je kat polis. Haha. *Bila lah nak dapat lesen ni? :) Owh yerk! Kenderaan pertama yang aku berjaya potong ialah bajak. Haha. Sape suruh bawak lembab sangat. Hehe. Yg paling risau, ibu. Haha. Sakit dada beliau aku bawak. Bukan sebab aku bawak laju. Tapi dia takut akan ke'professional'an aku yang masih diragu. Haha.

Aku masuk ke maktab ingatkan saja2 je. Pastu alang2 en, terus contact Cikgu Herda bertubi2 tak angkat2, rupa2nya beliau sedang ........... kat bilik warden. Ceh! Yg malang budak Form 1 mane ntah aku suruh panggil cikgu kat rumah dia. Haha. Sory lar ye dik? :) Just berbual2 sekali dengan miss cathy n then balik. Ada lah gak aku jumpa junior2 'tersayang' aku tu. Haha. Tapi aku tak dapat jumpe matlamat utama aku kat situ. Hmm. Nasib2. Haha. Tapi at least dia tau aku datang. :)

Aspuri. Asyik amik aspura jerk. :)
 
Ibu sedang bagi penerangan lanjut. Haha.


No comments: