Tuesday, July 19, 2011

oUTinG,. Hee~ :)

Assalamualaikum w.b.t

Serious aku rasa nak pergi jumpa Mark Zuckerberg, datang depan dia, pastu tonyoh2 dahi dia cakap "Kalau kau tak payah upgrade Facebook lagi boleh tak? Apehal IM kat Facebook aku dah tak boleh scroll up scroll down. Statik jerk memanjang. Pastu apehal orang yang offline pun tunjuk online? Tak pasal2 aku kena sound dengan mak aku kata aku online pagi2 buta, padahal aku tengah tidur lagi masa tu. Aish! Waa tengok luu kecik besar kecik besar je." *ok,. tetiba,. :)

Ok first of all thanks pada Khairi Amin & Farhan Hassan sebab memeriahkan hari semalam. Best2! Baru lepas tengok TRANSFORMER 3 : DARK OF THE MOON. Patutlah Zulkhairi Badrulhisham kata cerita yang patut ditengok. Haha. Paling tak boleh blah, boleh hacked jambatan tu. Hebat2! Optimus Prime, smart! Haha. *Jangan caya sudahlah muiz. Then, benda2 yang memalukan tu semua just senyap je ea. Haha. Segan seyh. Nasib baik tak ramai orang kat pusat bowling tu. & nasib baik takde polis kat area jalan ayer hitam-sri gading tu. Ayah pun tak pernah reverse kat jalan besar yang sangat banyak kereta. :)


Tak sabar nak tunggu cerita Bini-biniku Gangster : Lu Langsi, Wa kahwin lagi. Haha. Cannot go~ Haha. Pepun, tengok trailer dulu jomm. :)




Lain - lain. Tuan Haji Fauzan bin Sukimi. Pengetua SMK Dato' Syed Esa 2008-2011. Serious walaupun aku dah ex-student kat situ, dah 3 tahun dah tinggal kan sekolah tu, tapi still macam rasa terkilan gak kot sebab hilang dah seorang pengetua yang sangat berwawasan. Macam2 pembaharuan yang 'ayahanda' buat untuk sekolah. Sedih jugak kot cita2 ayahanda nak jadikan 'SMKDSE Gemilang 2012' tak tahu tercapai ke tak. Or entah2 dah tercapai pun. :) Pengetua paling best dalam semua pengetua-pengetua yang pernah aku kenal.:)


Sumber : Video Pelancaran SMKDSE. Tekan untuk tengok. :)
Sekarang ni dah ada 2 orang x-student MRSM Gemencheh kat Yong Peng. Haha. Entah kenapa aku excited. Kan Nurafiqah binti Mohd. Khir Johari? :)

Hari ni dah hari Rabu. Oh tidak, dah tak lama dah nak balik PALAM! Huhu. Eh jap, Cik Shaidatul Afzan dapat apply ke PALAM. Haduh. Macam mana aku nak berdepan dengan beliau ni? Jap, PALAM ada degree ke?? Takkan dia diploma pulak. Haha. Tak tahu aku. Sape2 tolong jawab plizz. :)

Aku dah tau Taman Parit Raja kat mana! *Haha. Tetiba. :)

6 comments:

hasmila said...

hai muiz,sape shaidatul afzan?
hahaha..kaw tye aku sebb dy arn arn?kantoi
k bye

: achap :) : said...

tak boleh blah , 'lu langsi wa kahwin lagi' !
ceyh . saye pun da duduk kat batu pahat for two years ! yang tau pusing pusing mjscbpj jep . lalala~

Mu'izzuddin Hatdran said...

hasmila : eh eh,. mane ade,. tadi tu saje je lahh,. :)

Mu'izzuddin Hatdran said...

achap :) : lahh,. dak mrsm bp rupenyer,. haha,. eh!,. tolong nasihat sikit kawan anda, hasmila ni,. td dy mkn nasi berlaukkan kala jengking,. :)

Shaidatul Afzan said...

saya memang bakal amek diploma kot... (knon2 nak muda sikit)hahahaha... tapi x nak la kat PALAM ^_^

Shaidatul Afzan said...

saya memang la bakal buat diploma... (nak rasa muda jeee).. hahahah.. tapi x nak la kat PALAM... ^_^