Friday, July 29, 2011

SaYa 'RiNDu'~ HaHa,. :)

Assalamualaikum w.b.t

Fuhh! Habis dah minggu ke-8. Ada lagi 7 minggu je lagi untuk Final Exam Semester 1. What??! Gila lahh. Rasa macam tak sedia lagi pun ada ni. Dgn assignment + projek tak habis2. Test/Quiz semua main 'langgar' je. Jawab apa yang tau. Haha. I've got my Chemistry & Physics test. What can i say is, Alhamdulillah. :)

Ok balik pada tajuk entry. Saya rindu seyh ............ kat maktab. :) Teringat masa-masa buat SEM, study, pergi kelas, haruk kat dorm, & tak boleh lupa, 'jenayah' yang terbesar pernah aku buat kat maktab dulu. Haha. Bila teringat balik, rasa kelakar lakk. Cuak tahap tak ingat masa tu. Pastu beranikan diri berdepan Ustaz Radzi. Haha. Tak boleh lupa kot moment tu. Jenayah apa? Ok, rahsia. :) Aku pun rindu jugak nak pergi lagi Kuala Pilah. Jalan2 kat situ, ke ulu bendul. Aish! Harap akan ada lahh lagi peluang untuk rasa macam dulu lagi. & pada Ayie Rahman & Akmal Hazman, nak sangat jumpa korang, nak sangat ke KL tu. Bukan takda masa, tapi macam tak jumpa masa yang sesuai. Plus aku bukan gheti bebeno jalan2 kat situ. Ada aku naik bas/komuter nanti, tau2 ke Kedah sapa nak jawab?? Haha. :)


Kat Johor / Selangor tak jumpa macam ni. Kat N9 --> Kuala Pilah je. :)



Owh ye,. Aku asyik lupa nak post benda ni. Aku ada housemate yang perangai + muka + suara seakan2 Faaiz Rawi @ Tutasting. Nama dia Khairuldin Ibrahim. Pepun, "Sori yer khai ter'ambik' pic kat fb kau. Haha. Kira plagarism tak ni? Nanti aku belanja biskut ea?" :)

Faaiz yang baju biru tu.
Khai yang belah kiri pakai cap tu.
Lain-lain. Aku dah capaikan dah 'niat' aku nak makan 'GILA2' kat Pendeta Cafe. Ahaa. Thanks to Syukri Kamil & Ahmad Hakim. Lunch je dah RM 12.30 sorang. Haha. Gila lahh. Nak sangat kann jadik orang 'kaya'? :)

Nasi Ayam = RM4.50 + Iced Milo = RM1.80
Grilled Pepper Beef = 3 org x RM6.00 = RM18.00
*Fries Pendeta lagi SEDAP dari McD. FAKTA. :)
That's all. :)


No comments: