Saturday, August 13, 2011

BesT BRO~ :)

Assalamualaikum w.b.t

Setelah sekian lama kan tak tulis pape? Haha. Orang kata bulan puasa tak boleh cakap banyak2. *Hmm,. Punn bolehh~, muiz,. :)

Ok post laju2 sebab Mastering Chemistry & Physics tak siap2 lagi. Haha. First of all, setinggi-tinggi congratulation to Akmal Hazman (ex-GMC student), Ikram Ariff & Arina Izzati (student PALAM segroup) sebab dapat JAD (Japanese Associate Degree Program) kot tak silap. Sumpah mereka hebat! & aku pun sangat JEALOUS! Haish! Rezeki masing-masing kan? Takdir aku KEKAL kat UiTM Kampus Puncak Alam. By the way, good luck korang. :)

Kiri Akmal. Kanan Fahrur. Fahrur kata tahun depan dia pulak pergi UK. Pergilahh~ Haha.
Kiri Ikram. Kanan Arina. Lepas ni dah kurang 'bising' lahh bila 2 orang ni dah takda.

140811. Berjaya jugak aku jejak KL dengan kaki sendiri. Haha. Bila mana plan dengan si Khairi Amin gerak pukul 8.30 dari Kolej, then time tulahh beliau nak bersiap2, aku lain lahh, sentiasa punctual. :) Turun kolej pukul 9.30 pagi gitu, pukul 11++ pagi baru gerak ke Shah Alam. "Abg driver, nape tak nak gerak esok je?" Sampai kat Lorong TAR dalam pukul 1++ petang. Time nilahh ayat2 yang selalu guna dipraktikkan, "Perrgghh! Tak macam sardin lak en?" Ramai amat seyh orang. Ni baru pertengahan Ramadhan. Tak tau bila dah nak dekat2 Syawal nanti. So terpaksalah berhimpit2, mengensot2 dalam celahan ribuan manusia tengah2 hari buta tu. Fuhh! Then, dah dapat apa yang dicari, terus pergi ke TS, pusing2 last2 dapat keyboard protector je. Sumpah penat gila dengan asyik berdiri je dalam monorail dengan bas. Sila bayangkan dari KL Sentral ----> Puncak Alam terpaksa berdiri. Sampai satu tahap aku rasa nak giveup duduk je kat lantai. Tapi fikirkan segan. Haha. Next time bawak kerusi yang boleh lipat2 tu. Senang. :)

Thanks a lot to Khairi Amin sebab temankan aku & Ct Adilla sebab sudi jadi guider. Keychain kau hilang, aku terasa bersalah lak sebab ajak kau ikut sekali. Sorry. Farhan Hassan, sila jangan marah. :)

Terasa best lak kalau dapat bawak ni. :)
Lain-lain. Aku dah capaikan hasrat aku nak pergi KL & naik rofftop FPTP. Lepas ni aku nak pergi sekali lagi TS. Nak main roller coaster dalam tu. Haha. Siapa nak ikut? :)


Inilahh saya. :)

Till then. Mood study *lahh sangat.

2 comments:

hasmila said...

ni ke yang kaw x kasi aku ikut tuhh?
haha

Mu'izzuddin Hatdran said...

ni ke yg aq ckp yang aku tak kasi kau ikut tu???,. hahaha,.