Wednesday, August 31, 2011

RaYa 2011~ :)

Assalamualaikum w.b.t

Salam Aidilfitri 1432H diucapkan kepada keluarga, saudara-mara, guru-guru SKSYP, SMKDSE, SMKAS, MRSM GMC, PLKN, lecturer-lecturer UiTM Kampus Puncak Alam, khusus pada cikgu Rogayah, cikgu Mat, teacher Mastura, cikgu Rozaimi, cikgu Fatimah maaf dah masuk tahun kedua tak beraya rumah cikgu. Waktu dan keadaan tak mengizinkan kot. Hehe. Tak lupa kepada cikgu Jam'iyyah, teacher Asnidah, Sir Fairdaus, Tuan Hj. Fauzan, ayahanda cikgu Anuar, ustaz Jasmi, ustaz Effendi, cikgu Rosli, cikgu Kasmuni, cikgu Shamsiah, ustaz Ashaari, please lahh cakap masih ingat saya lagi. Haha. Sangat-sangat tak lupa, teacher Emyliana, cikgu Herda, cikgu Johan, cikgu Balkiah, ustaz Razi cikgu Sharwanie, cikgu Maswita, cikgu Azizah, rindu GILA kat Delan~, cikgu Rodzielah, ustazah Suriati, Pak Chad, mama cikgu Umi!, Pada teacher Aini, oh adakah teacher terasa saya cakap teacher garang? :) Tak lupa Jurulatih-jurulatih PLKN, cikgu Roslan, cikgu Ramadhan, er~ lupa lak. & for sure pada kawan-kawan sedarjah, sehomeroom, sedorm, sebilik, segroup, dari SKSYP sampailahh ke UiTM Kampus Puncak Alam. Kawan hidup-mati, ex-502 '10, fahrur radzi, akmal hazman, faaiz, ok aku sangat TOUCHING dengan kau, shima, iesza, amalina, mia, zizie, fadil, apek, faiz, semua-semua *sampai esok pun tak habis ni. Tak lupa member setaman sesekolah rendah, asila, zainor, nanep nanenanena *haha nama kau kelakar, luqman *untunglah pergi Mesir dah bulan depan, izzuddin, faeizah, hidayah, muiz, sharina husna *penolong pengawas paling berkaliber kat SKSYP. :) Pada yang selalu bagi sokongan moral+hidup, nurafiqah, nurul atiqa, iera, KAK RAI!, thanks a lot. Tanpa kamu, siapalah diri ini. Haha. Pada Fatin Aqilah, Happy Birthday 300811, sorry kalau selalu buat kau sedih, insya-Allah aku tak pernah lupa kau. Pada Nurdiana, tahun ni 'suram' lah tanpa kamu. Sangat terasa sebenarnya. Takpelah, study elok-elok ya~ Tak lupa pada kawan-kawan baru, Asasian UiTM, Hakim, Suffi, Salam, semua P3 lahh. :) So, SEMUA SEKALI, saya Muhammad Mu'izzuddin bin Hatdran, no. pelajar 2011243***, menyusun 10 jari meminta ampun dan maaf atas segala keterlanjuran bicara, kebiadapan perlakuan, pada masa saya sedar, atau tidak, langsung, atau tidak. Doakan kejayaan saya dalam Asasi Kejuruteraan supaya saya dapat further Degree dalam course PILIHAN saya sendiri. Amiin. :)



Dua hari dah raya. :) Esok raya ketiga baru start ke Segamat. Overall, secara surfacenya okay2 je kot raya tahun ni, best, fun, meriah. Terasa jugak bosan sikit-sikit. Haha. Oh ye~ Aku terperasan macam sangat cepat raya tahun ni dengan jarak raya tahun lepas. Rasa macam semalam buat post tentang Raya 2010. Hmm, apa lagi?

Okelah aku mengaku kat rumah memang aku sangat2 tak boleh belajar!! Lagilahh musim riang ria raya ni. Hadui, gilalahh. Final Exam dah nak dekat. Test 2 pun naik cuti ni dah start. Syllabus banyak tak buat 'mastering' lagi. *Terutama CSC098. PHY094 pun jawab soalan, sikit-sikit tengok buku. Kalau tak, blurr tak tau nak buat macam mana. Haish!

Ada ke NURUL ATIQA kata aku GEMOK?!

Cikgu, jangan sedih-sedih ea. Saya kesian + saya pun tak boleh nak buat apa. Seriously saya pun tak suka. :(

Diana, Selamat Hari Raya. Sedih ni langsung tiada 'contact' dari anda. Haha. Cikgu kata sepatutnya akulahh yang contact dia. Niat cuma tak nak kacau study dia. Kalau lahh Diana faham. :)

Khairi Amin @ KJ @ Botak *panggilan di PALAM dah start mengusha2 Hantu Boceng. Haha. Smart der~ :)

Aku terasa nak motivasi diri. Makin lalai nihh~ Allah!

Till then, tak tau lah derr kenapa terasa semakin malas aku nak menghapdet blog ni. Haha. Padahal duduk rumah je kot. :)