Wednesday, September 7, 2011

FINAL!!!!!!,.

Assalamualaikum w.b.t


Bagi 'penduduk' Asasi PALAM, bolehlahh klik untuk besar.


TEST 2 SEMESTER 1
|
CHM092 LABORATORY EVALUATION SEMESTER 1
|
FINAL EXAMINATION SEMESTER 1

Doakan saya dapat GPA 3.50++
Doakan saya dapat sekali lagi buktikan kejayaan kepada diri saya, keluarga.
Doakan saya dapat kejar cita-cita saya.
Doakan saya dapat lawan rasa nak main-main, tidur memanjang.
Doakan saya mudah faham apa yang saya revise.
Doakan saya dapat ilham untuk jawab semua soalan yang dikeluarkan.
Doakan saya tenang dalam peperiksaan.
Doakan saya redha dengan setiap apa yang saya dah jawab.

Saya ada target.
UNIVERSITI TEKNOLOGI MALAYSIA.
IJAZAH SARJANA MUDA ____________________.

Sekarang 08 September 2011 semangat saya tengah macam ni, harapnya kekal lahh untuk sebulan nihh. )
Harap Physics keluar soalan macam nihh. Baru semangat nak jawab. :)
Math kalau keluar macam ni, memang mintak kaki  jawabnya. :)
*Good luck kepada semua kawan-kawan Asasi & Diploma UiTM Kampus Puncak Alam, dan U lain. UiTM di Hatiku. *Tetiba. :)

3 comments: