Tuesday, November 1, 2011

TAG | Tag - Mengetag. *After Edit

Assalamualaikum w.b.t

011111. Perasan tak blog aku makin lawa? Haha. *Perasan giler kaw muiz. Okay lahh. Ni just entry untuk ikutkanjelahsifahrurpunyaideani. Haha. Sangat berbangga diri di-tag oleh beliau. Trimas memanyak okay~.


*Aku ditag 2 kali. Haish! Malas nak buat entry baru, & kering idea nak buat soalan baru, so jawab kat sini jelahh ye iesza? :)


Okay here we go.


RULES OF THIS GAME!!!

  • Post this rules!
  • Write eleven things about yourself!
  • Answer the question that the tagger have set for you!
  • Create eleven new question for the people you have tagged to answer
  • Choose eleven blogger to be tagged and link then on the post
  • NO TAG BACK!
11 things about me.
  • Sayalahh Mu'izzuddin Hatdran! Haha.
  • Student UiTM Kampus Puncak Alam @ PALAM. Asasian 11/12.
  • Tak ramai yang tahu birthday saya ialah 7 Syaaban setiap tahun hijrah. Sampai sekarang, tak pernah seorang pun yang ingat & wish. *Okay, mood sedih. :(
  • Paling tak best menunggu orang. Tolonglahh be punctual! Oh kalau saya yang lambat lain cerita. :)
  • Suka Chemistry! Tak suka Biology!
  • Dari dulu sampai sekarang satu2 makanan yang aku agak tak boleh terima ialah segala jenis laksa.
  • Bila suka lagu, saya akan dengar sampai dah rasa muak nak dengar lagi.
  • Pernah buat moviethon download & habiskan semua siri Harry Potter dalam 2 hari. :D
  • Pantang wehh tengok MELAYU-ISLAM memalukan bangsa & agama sendiri!
  • Saya ada FB, Twitter, MySpace, Skype. Add lahh~ Add lahh~ Haha.
  • *Ok last! Fuh! Saya nak sangat jadi Islam yang menganut Islam secara keseluruhan. Nak sangat dalam semua benda yang saya buat, saya akan ingat agama, ingat keluarga. InsyaAllah. Amiin~

11 Soalan dari Ayie Rahman.

1. Apakah pandangan korang pada blog talk to ayie neh??
Okay, simple, dan paling penting tak perlu menunggu loading berejam. Haha. Tapi jap! Mana kau letak music player kau?? Haih~

2. Sape musician yang korang minat?
Depends lahh kot. Bergantung pada lagu yang dinyanyikan. Majoritinya aku macam minat Sixth Sense. Suara dia gila wehh wa cakap lu. Haha. Paling best Dari Hati dengan Sesuatu yang Berbeza. Eh yang Sesuatu yang Berbeza tu Sofaz yang nyanyi. Terbaekk~ :)

3. Ape name jalan rumah korang?
Kau nak jalan besar ke jalan kecik?? Haha. Jalan Rahmat 1.

4. Sekarang ni korang tengah buat ape?
Ohh saya sedang memasak dengan fokusnya. :)

5. Ape yang korang rase kene tambah dekat blog talk to ayie ni.?
Aku nak blog kau ada bunga2 jatuh berderai, dengan blink2 sana-sini. Sekali dengan lagu Percayalah by Siti Nurhaliza. Boleh? Haha.

6. Ape bende yang korang rasa nak sangat sekarang ni?
Rasa nak makan! Ok bye! Haha.

7. Siapa yang korang rindu?
Ramai. Juta-juta orang yang aku rindu. :)

8. Ape sifat korang yang korang nak ubah tapi tak berubah-ubah pon?
Bertangguh dan memilih kerja. Prioriti lebih kepada benda yang paling best untuk di buat. Even takdalahh penting mana pun benda tu. Benda yang tak minat tu, buat selalu last minutes. Haih~

9. Siapa sebelah korang sekarang ni?
Kambing. Pelik kann? Haa tolong percaya. :)

10. Ape pandangan korang dekat ayie ni?? hehe
Karang cakap negatif, kena pukul pulak kang. Hehe. Peramah, Gila-gila, macam cina. Haha.

11. Ape pendapat korang pasal cerita In Time?
Macam mana aku boleh tak tahu apa-apa akan kewujudan cerita ni???!!


11 soalan dari Iesza Raihan.

1. Ape yg korg rse pasal blog Don't Panic nie?
Rasa bersalah pun ada ni. Haha. Takdalahh. Okay selagi mana loading untuk ke blog ko tak terlalu lama. Eh, kalau boleh semua nak ungu en? Haha.

2. Ade yg perlu ditambah tak?
Ada! Letak lahh ropol2 sikit, salji2 sikit. Ni, gambar aku mana?! Haha.

3. Ape course yg korg ambik kt U?
Kalau abang aku ditanya soalan ni, dia akan jawab course-metic (kosmetik). Haha. Foundation in Engineering. Waa~ Engineer gamaknya!

4. Ape peristiwa yg pling korg ingt tyme skola dlu?
Dulu masa darjah 1, masa nak beratur kat luar kelas, aku pernah terjatuh dalam longkang. Besar longkang tu~ Haha. Pastu seluar aku koyak. Segan bhai~ :)

5. Kim hyun joong handsome kn??hehehe
Disebabkan soalan ni, tak memasal aku kena googling dulu. Eh, ni yang cerita BOF tu kan? Boleh lahh~ Boleh lahh~ :)

6. Ape yg paling korg suke bwat tyme bosan?
Lari dari depan rumah ke dapur, ulang-alik. Pelik kan?? Ko jangan percaya fahrur! :)

7. Subjek yg pling korg rse KILLER?
Kalau ditanya setahun/2 tahun yang dulu, for sure aku akan jawab Biology. Haha. Tapi sekarang Math kot. Jangan expect kau tahu theory, formula, kau dah boleh jawab soalan final. Haha.

8. Sape org yg terpenting dlm idup korg?
Keluarga. Keluarga. Keluarga. & orang2 yang aku sayang. :)

9.Ade GF or BF??name die?
Okay, next question! :)

10. Ape yg korg pk sal tuan pnye blog nie?..:P
Iesza ni berpotensi untuk menjadi seorang manusia yang berjaya dalam hidup. Cerah masa depan selagi mana usaha dia yang pernah saya lihat kekal. Komited, berwawasan, bercita-cita tinggi walaupun orangnya .... Haha. *Aku ngata sikit je, puji banyak. :)

11. Ape pndpt korg tntang cter The Grudge 3?
Ni lagi satu, macam mana aku boleh tak tahu apa-apa akan kewujudan cerita ni?!

11 soalan dari saya.
  1. Cadangan penambaikkan untuk blog nihh serta tema post2 yang korang harapkan dari aku?
  2. Lagu MELAYU yang korang paling minat sekarang.
  3. Pengalaman paling terrible + kelakar yang pernah terjadi dalam hidup korang.
  4. Korang rasa nanti dah besar aku patut jadi apa? Haha.
  5. Pendapat korang tentang aku bila sekali pandang dengan dah berkali2 pandang.
  6. Siri Harry Potter yang paling best?
  7. Movie & drama yang korang rasa paling best?
  8. Perkara paling korang berharap akan terjadi satu hari nanti.
  9. Sejauh mana kepatriotikan korang?
  10. Bila free, korang buat apa?
  11. Sebarang kata-kata semangat, nasihat untuk aku please. *Pehh bunyik macam desperate semacam. :)
11 mangsa seterusnya.


*Penat lahh seyh buat benda nihh. Haish! :)
*Kejap guna 'saya', kejap guna 'aku'.


6 comments:

chubby_910 said...

tq sbb xtag aku...hahaha

Mu'izzuddin Hatdran said...

haha,. eh, lupe,. jap aq tukar sorg,. haha,.

Syarfa' Abdul Aziz said...

berjuta terima kasih atas tag anda!...new look la bro....header pon baru...*wink wink..haha...thanks tag!:)

Mu'izzuddin Hatdran said...

haha,. aq saje2 jerk,. tp best gak dpt tw pndpt org psl diri sndirik,. haha,.

header tu nmpk sngt aq mls nk smooth en,. haha,.

diarikuiani said...

aku ingt kan x ter tag rpenye kna gak...ok lah aku jwb la soaln2 tu

Mu'izzuddin Hatdran said...

haha,. jawab3!!,.