Sunday, January 1, 2012

BLABLA | 2011 Ends Here. :)

Assalamualaikum w.b.t

010112. Tiba-tiba blurr nak cakap apa? Haha. Macam nilahh bila nak update blog, tapi takde motif nak cakap apa. Tapi usaha jugak untuk update. Huh!


Okay hari ni dah masuk tahun 2012. So secara unofficially i'm 19. Waaahhh~ Seronok bila makin lama makin meningkat dewasa. Tapi tak sedar usia yang bertambah menunjukkan kita semakin hampir dengan mati yang entah bila + tanggungjawab, amanah, beban yang semakin bertambah. Memandangkan aku dah tepu study trigonometry yang SANGAT senang tu, terasa terpanggil pulak untuk tulis mengenai segala event+ketawa+sedih+tension pada tahun lepas. *Oh baru semalam ye muiz tahun lepas tu.


Bila terfikir balik semua yang dah terjadi pada tahun 2011, aku terasa macam sangat cepat masa berlalu. Rasanya macam semalam aku masuk PLKN, dapat result SPM, masuk PALAM, 'tiba-tiba' dahh berada pada SEM akhir asasi. Sangat pantas masa berlalu. Dan pada rasa aku, tahun nihh akan menjadi sangat+lebih dugaan berganda-ganda. Bila mana pada tahun inilahh aku akan berada di ijazah atau tidak. Tu 'event' yang besar kot aku jangka. Course yang aku ambil pada degree tahun nihh akan menentukann kemana aku pada tahun-tahun akan datang. Harapnya, tahun nihh dipermudahkann. Dah tak bolehh dahh nak perangai macam budak-budak. Matangkann 'sikit' diri, muiz. Owhh matang 'banyak' takpe nanti dah kerja ke, kahwin ke. Hahaha. Entah, pada certain2 masa, aku tak boleh seriousss 24 hours. Totally that's not me. I'm stilll want to huha-huha, laugh macamorangnakgila with the others, 'menganjing', and so on. :)

Lain-lain, bila tahun baru memang orang sangat sinonim lahh kann dengan azam baru. So, azam aku ialah apa yang aku nak untuk tahun nihh, aku dapat. Dibawah lembayung kata kunci 'usaha', insya-Allah, aku jadi lebih baik daripada 2011 dan buktikann kat sekeliling yang aku boleh berjaya asasi & study akan datang.

"Eh, aku nak cerita pasal tahun lepas lahhh~" =.='

Okay, aku tak reti+malas+macamkorangnakbaca segala apa yang dah terjadi pada tahun lepas. So, tengok gambar, korang reka cerita sendiri. :)



HAPPY NEW YEAR 2012.


2 comments:

nona said...

eh kk ada! haha

Mu'izzuddin Hatdran said...

hehe,. special sikit,. lalalala~ :D