Sunday, December 4, 2011

TAG | Orang Tag Aku Balik! =.='

Assalamualaikum w.b.t

051211. Entry nihh hanya untuk si Iera nihh haa. Orang kata jangan tag balik, degil nak tag aku jugak. Haha. Owh ya! "Aku sangat 'cepat' reply tag kau kann?" Aku taw tu. Hahaha. Banyak kerja kot~~ *Okay alasan. :)

11 soalan dari Iera.

1. Sejauh mana tahap sayang korang kat aku ? hehe
Pehh soalan pertama kau tak macam tengokjesoalanterusnakkeluardewanpeperiksaanteruskann. Hahaha. Sejauh mana ek? Berbatu-batu mungkin. :)

2. Ape bende yang korang taw pasal aku and agak bende tu orang lain tak taw ?
Biasanya nihh macam untuk orang2 yang selalu dekat dengan kau. Yang hari2 nampak kau depan2. Nak kata kau suka tidur dalam kelas, satu kelas kot tahu~ Hahahaha. :)

3. Suke hlovate tak ?
Dulu pernah baca jugak yang kat internet. Tapi tak se'funn~ kalau dapat buku dia. Nanti aku carik, nanti aku suka. :)

4. Orang yang paling korang sayang lepas parents and family ?
Acer ASPIRE 4743G. *Okay tu memang orang, muiz. :)

5. Kalau korang ade satu minute lagi , ape last word untuk orang disayangi ?
*Masuk mood sedih. Kalau lahh ada satu minit lagi sebelum menutup mata, aku nak cakap, aku nak mintak maaf semua kesalahan aku, aku maafkan semua kesalahan even benda tu korang tak sedar. Aku sayangkann family aku, kawan2 aku. Selagi mana ada yang pernah buat aku ketawa, tersenyum even sekali, dan aku ingat sampai ke akhir hayat aku, orang tulahh yang aku sayang sangat2. Nak sangat mereka semua nihh berjaya dalam hidup.

6. Isi tempat kosong ni , I ______ YOU :)
I VLAVLAVLA YOU. Hahaha. Aku je paham apa tu. :)

7. One word to describe me ?
Gemm~~ Hehehe. :P

8. Lagu yang buat korang jadi tak tentu arah ?
Negaraku. Even tengah makan ke, ketawa ke, berbual ke, berjalan ke, bila dengar je mesti kena berdiri.. Hahaha. Owh ingat dulu masa zaman takde internet, takde mp3 lagi, aku suka dengar carta Era setiap Ahad tu dulu. Masa tu tengah gila Jinbara - Kasihku Laila. Masa tu lagu tu tengah no 1 setiap minggu. Ada lahh sekali tu, pada masa tengah main lagu tempat kedua, mak aku boleh suruh aku pergi kedai! Dahlahh agak jauh. Takkan nak tunggu lagi minggu depan baru dapat dengar lagi lagu tu kann. So masa tu memang bawak motor macam orang gila lahh. Haha. Nasib baik sempat. :)

9. Peratus kesukaan terhadap nombor ?
Macam mana nak nilaikan keperatusan tu? Macam nampak nombor je, jerit2 eh? Hahaha.

10. Blog yang paling korang suke bace ?
Siapa entah. :)

11. Wasiat terakhir buat iradatul afifah ?
Pehh wasiat! Hahaha. Okay2, kaulahh kawan baik aku dunia, akhirat insyaAllah. So first dalam hidup nihh, berjayakann lahh dulu ea diri kita dalam study since kita semua nihh punn student lagi. Capaikan dulu cita-cita kau, balas dulu jasa parents kau yang tak boleh nak dibalas tu. Matangkann fikiran. Masalah2 peribadi yang agak nonsense tu, tolak tepi dulu okay?

*Okay settle! Bye! :)


1 comment:

AisYah said...

dengan itu saye tag kamu
http://aisyahfauzoli.blogspot.com/2011/12/3rd-giveaway-by-yana.html