Tuesday, January 24, 2012

BLABLA | Saya Pendiam Sekarang. :)

Assalamualaikum w.b.t.



240112. Tajuk entry entah pape. Haha. Percaya atau tidak itulahh realitinya yang aku sekarang sudah jadi seorang yang pendiam dalam ........................................... bidang blogging nihh. Hahaha. Entahlahh~ Rasa nak post bila ada 'benda' berlaku atau ter'fikir' sesuatu untuk di share je baru aku akan post something. :)

Okay hari nihh nak cakap benda nonsense. Hahaha.

210112. Sunway Pyramid, Petaling Jaya. ICESKATING.BOWLING.KARAOKE

Thankz to all of you guys. Seriously fun dan seriously penat. Haha. Even hingga hari ni badan aku still sakit-sakit bagai akibat daripada terjatuhtergolektersungkur berkali-kali kat ice tu. Haish~ Tapi itulahh kann yang kita bayar untuk dapat kita kenang pada masa akan datang. Berbaloi okay~ At least, aku dahh pandai jugak iceskating. Sikit. Hehehe. And pada kak Raihana, "Adakah akak marah saya? Sangat bersalah saya rasa. Sorrylahh ea kak~". :(



220112. i-City, Shah Alam. SNOWALK.FERRIS WHEEL

Program yang memang tak jangka punn tapi aku rasa sangat bersyukur. Plan balik Batu Pahat aku yang tiket pada pukul 9.00 pagi, Allah uji dengan bas RapidKL tak muncul-muncul kat PALAM walaupunn pada masa tu dah pukul 8.45 pagi. Plus dengan hujanlebatributtapitakdapetir. :) Then call ibu cakap mungkin tak dapat balik raya cina nihh, last2 ibu kata ibu datang PALAM petang nanti. And then, terus ke i-City. Tak rasa sedih punn RM38 tiket aku burned begitu sahaja. :)


So nihh jelahh kot event2 BESAR sepanjang bulan Januari 2012 nihh. Tak masuk lagi Test 1 aku yang =.= "Especially kau CSC099! Quiz kau dah rasa macam test. Test kau pulak dah rasa macam final. Nanti final entah macam mana entah." Haish~

The upcoming events : Annual Dinner (Next week kot tak silap), Gua Tempurung (Bulan depan kot) & others. So, memang lepas nihh update punn banyak ke arah 'pentingkan diri sendiri' laahh kann. Hehehe.

p/s : Semalam ialah hari yang aku rasa sangat tersentap. Tapi aku bukan umur 16/17 tahun lagi nak rasa sedih bagai macam dulu. I'm 19. Dah sangat boleh fikir mana yang perlu, mana yang tak perlu. Tapi jauh disudut hati, haraplahh itu tak betul. Lain, dear Angah, "Kamu sangat kuat". Aku punn tak tahu kalau aku berada kat tempat beliau.


2 comments:

hasmila said...

muiz dah berubah, alhamdulillah :)

Mu'izzuddin Hatdran said...

haha kann?,. mekaseh~~ :D