Saturday, July 14, 2012

BLABLA | Degree. :)

Assalamualaikum w.b.t.


150712. Okay fine berzaman dah aku tak update. Hahaha. Tunggu jelah karang mungkin bila dah start sambung study, aku akan aktif balik ber-blogging. Atau mungkin aku busy, aku terus abaikan blog nih? Hahaha. Mungkin. =='

So finally terjawab dah kemana hala tuju aku for the next 4 years. Chewahh! Syukur pada Allah apa yang aku apply, aku dapat. Walaupun bukan first choice, tapi still course yang aku harapkan, universiti yang tak kurang terbaek. :D I've got two. So, before July 22nd, i should choose either one. But it seems like i'll more prefer for UPM instead of USM. Hmm. Betul ke keputusan nihh? Betul ke?


Harap perkara perkara yang terbaik jelah yang berlaku lepas nihh. Entah apa mungkin suka mungkin duka aku kat sana karang. Harap Allah permudahkan segalanya. Harap aku tak lalai. Nikmat yang aku dapat semua nih, harapnya bukan Allah nak uji aku. Amiin~

By the way, tahniah jugak pada korang korang especially ex-GMC, ex-PALAMians. Bila dengar "Owh aku dapat kat UM/UKM/UiTM/UTM", aku rasa okay it's great to hear i've many friends yang superb superb dengan course yang gempak gempak. :D Apa yang aku harapkan untuk diri aku untuk masa depan aku, macam gitu lah jugak aku harap untuk korang. Amiin.

"Kita survive. Kita perform habis habisan okay? InsyaAllah. :)"

For those yang kurang bernasib baik, ye memang aku bukan ditempat korang. Korang rasa perit. Just nasihat aku, sabarlah ye. Korang mintak 'ini', mungkin Allah bagi 'itu'. Dr MAZA ada sebut, "Apabila Allah memperkenankan sesuatu hajat, Dia memperkenankan dalam berbagai rupa." Contoh? Okay tengok jelah ea sendiri. Full ceramah, klik sini. Bab motivasi bagai nihh, aku lagi suka Dr MAZA. Terasa masuk dalam hati. :D



Last but not least, first time makan mee wantan dalam hidop boleh tak?! HAHAHA kbai.



Ramadhan kejap je lagi. Till then, may Allah bless.





6 comments:

.syamim. said...

Congrats Mu'iz!

Mu'izzuddin Hatdran said...

mekaseh! haha eh aku stalk kau, kau dapat UTHM kann? haha klu 4 tahun ko kat situ tak penah lgsung gi rumah aku, tak tau r nak ckp apa,. :D

muhdrazif said...

congrats!kwn aku ad dua org dkt sana.. XD
balqis salah sorg.haha

Mu'izzuddin Hatdran said...

balqis?? budak kelas kau tu kan?

Anonymous said...

kau nak cakap course aku tak gempak lah kan? fine muiz. fine.

Mu'izzuddin Hatdran said...

==' papelah anonymous.